Η I.ΠΑΝΤΑΧΟΣ – Α.ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Ο.Ε. έλαβε ζήτηση από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Thenamaris για την πραγματοποίηση διαφόρων επιτόπιων τορνεύσεων σχετικά με το αξονικό σύστημα του πλοίου.
PROJECT FACTS |
|
Vessel |
M/T Seabright |
Engine |
STX-B&W 6S50MC-C (11,110 HP) |
Tonnage |
46,177 DWT |
D/D Location |
Odessus Shipyard, Varna, Bulgaria |
Fwd stern tube inside Dia X L (2 steps) [mm] |
Ø565 x Ø563 x 385L |
Aft stern tube inside Dia X L (3 steps) [mm] |
Ø565 x Ø563 x Ø561 x 970L |
Reamer bolts holes M/E side [mm] |
64 (12 pcs) |
Reamer bolts holes propeller side [mm] |
65 (10 pcs) |
Intermediate shaft Dia X L [mm] |
Ø 413 X 6,011 |
Propeller shaft Dia X L [mm] |
Ø 460 X 6,557 |
Πιο συγκεκριμένα, κατά τον δεξαμενισμό του πλοίου και μετά την εξαγωγή του ενδιάμεσου και του τελικού άξονα, διαπιστώθηκε πολύ σοβαρό πρόβλημα ευθυγράμμισης. Ακόμα και το στρώμα λευκού μετάλλου των μπουσών του stern tube είχε λιώσει τελείως και έιχε αποκολληθεί σε αρκετά σημεία.
Η Εταιρεία μας, ανταποκρίθηκε άμεσα στη ζήτηση και κατόπιν συζήτησης του πλάνου της επισκευής με τον Τεχνικό Αντιπρόσωπο της Εταιρειας, μας ανατέθηκε η πραγματοποίηση της δουλειάς.
Αμέσως ξεκίνησαν οι απαραίτητες προετοίμασιες και μετατροπές για την διεξαγωγή των απαιτούμενων επισκεύων.
- Eπιτόπια τόρνευση της πρυμναίας χοάνης 3 επιπέδων του τελικού άξονα (Ø565 x Ø563 x Ø561 x 970L mm), το οποίο μεγάλωσε 6 mm στην διάμετρο.
- Eπιτόπια τόρνευση της πλωριάς χοάνης 2 επιπέδων του τελικού άξονα (Ø565 x Ø563 x 385L mm), το οποίο μεγάλωσε 6 mm στην διάμετρο.
- Μικρομετρικός έλεγχος της πρυμναίας και της πλωριάς χοάνης μετά την τόρνευση.
- Επιτόπια τόρνευση του προσώπου που πατάει η προπέλα.
- Επιτόπια τόρνευση των 12 οπών ( Ø64 mm) του coupler του ενδιάμεσου άξονα με το στρόφαλο.
- Επιτόπια τόρνευση των 10 οπών ( Ø65 mm) του coupler του ενδιάμεσου άξονα με τον τελικό άξονα.
- Πραγματοποίηση honing για 0.01 mm ακρίβεια.Μικρομετρικός έλεγχος των οπών μετά την επιτόπια τόρνευση και το honing.
- Τοποθέτηση του τελικού άξονα στον τόρνο του ναυπηγείου, για την τόρνευση και την επαναφορά της ευθύτητας του άξονα στο κωνικό και το ίσιο τμήμα του.
- Ευθυγράμμιση και τόρνευση του καβαλέτου του ενδιάμεσου άξονα, στο boring του ναυπηγείου.
- Τόρνευση και μικρομετρικός έλεγχος της πρυμναίας μπούσας.
Οι ανωτέρω εργασίες επιτόπιας τόρνευσης, ολοκληρώθηκαν επιτυχώς χάρη
- στην χρήση του δικού μας, ειδικά σχεδιασμένου εξοπλισμού επιτόπιων τορνεύσεων,
- στη χρήση δικών μας κοπτικών εργαλείων και
- στην υψηλή τεχνική κατάρτιση των τεχνιτών μας.