PROJECT FACTS
Vessel: |
M/V BULK TRIDENT |
Type: |
Bulk carrier |
IMO: |
9298545 |
Dwt: |
52514 t |
D/G: |
DAIHATSU 3DK 20 |
Περιγραφή προβλήματος:
Η I.ΠΑΝΤΑΧΟΣ – Α.ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Ο.Ε. έλαβε ζήτηση για την πραγματοποίηση διάφορων επισκευών σχετικά με τα ποκετ του στροφαλοφόρου άξονα, του άξονα εξισσορόπησης και της κάτω υποδοχής του Νο.2 κυλίδρου.
Η Εταιρεία μας, ανταποκρίθηκε άμεσα στη ζήτηση και κατόπιν συζήτησης του πλάνου της επισκευής με τον Τεχνικό Αντιπρόσωπο της Εταιρειας, μας ανατέθηκε η πραγματοποίηση της δουλειάς.
Αμέσως ξεκίνησαν οι απαραίτητες προετοίμασιες και μετατροπές για την διεξαγωγή των απαιτούμενων επισκεύων.
Σειρά εργασιών:
- Τοποθέτηση της Η/Μ στο οριζόντιο boring του Μηχανουργείου μας.
- Τόρνευση κάτω υποδοχής του Νο.2 κυλίνδρου από τη standard διάμετρο Ø242 mm σε Ø 256 mm. Διεξαγωγή honing για ακρίβεια 0,01 mm επιτυγχάνοντας την λιγότερη δυνατή τραχύτητα επιφανείας.
- Κατασκευή καινούριου μαντεμένιου δαχτυλιδιού και τοποθέτηση με σύσφιξη, διά ψύξεως (υγρό αζωτο).
- Τοποθέτηση και ευθυγραμιιση της ειδικής, φορητής μπάρας και τόρνευση των 4 main bearing pockets στη standard διάμετρο Ø 210,00 mm.
- Τοποθέτηση και ευθυγραμιιση της ειδικής, φορητής μπάρας και τόρνευση των 5 balance shaft pockets.
- Κατασκευή 5 δακτυλιδιών και τοποθέτηση με σύσφιξη, διά ψύξεως (υγρό άζωτο) με εσωτερική διάμετρο standard Ø 165,00 mm.
- Μετά την τόρνευση των 4 main bearing pockets και των 5 balance shaft pockets και την τοποθέτηση του Νο2 χιτωνίου, έγινε επανέλεγχος ευθύτητας με το laser, παρουσία του ιδιοκτήτη.