PROJECT FACTS
Vessel: |
M/V Lubie |
Type: |
Bulk carrier, 30000 DWT |
IMO: |
9441984 |
|
|
Propulsion Type: |
Single screw CPP |
Main Engine: |
WARTSILA-NSD 6RTA48T-B |
Propeller shaft diameter: |
Ø 465 mm |
Stern tube length: |
3734 mm |
Aft Bearing seat |
Ø547x Ø546x Ø545x 1000 mm |
Vessel condition: |
Drydock |
D/D Location: |
Syros S/Y |
Damage/ problem encountered:
Η I.ΠΑΝΤΑΧΟΣ – Α.ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Ο.Ε. έλαβε ζήτηση για την πραγματοποίηση του ελέγχου ευθύτητας με το laser και την επιτόπια τόρνευση της ΠΡ χοάνης του αξονικού.
Πιο συγκεκριμένα, η τόρνευση έπρεπε να γίνει λόγω οβαλότητας της υποδοχής και στα 3 step.
Η Εταιρεία μας, ανταποκρίθηκε άμεσα στη ζήτηση και κατόπιν συζήτησης του πλάνου της επισκευής με τον Τεχνικό Αντιπρόσωπο της Εταιρειας, μας ανατέθηκε η πραγματοποίηση της δουλειάς.
Αμέσως ξεκίνησαν οι απαραίτητες προετοίμασιες και μετατροπές για την διεξαγωγή των απαιτούμενων επισκεύωv.
Rectification process followed:
Η διαδικασία που ακολουθήθηκε:
- Έλεγχος ευθύτητας των θέσεων του αξονικού, με το laser.
- Τοποθέτηση και ευθυγράμμιση του φορητού τόρνου στην ΠΡ χοάνη.
- Επιτόπια τόρνευση της ΠΡ υποδοχής Φ547x546xΦ545x1000L.
- Μικρομετρικές μετρήσεις της ΠΡ υποδοχής.
Οι ανωτέρω εργασίες ελέγχου ευθύτητας των θέσεων του αξονικού με το laser & της επιτόπιας τόρνευσης ολοκληρώθηκαν επιτυχώς χάρη :
- στην χρήση των δικών μας ειδικών εργαλείων,
- την παροχή τοων δικων μας κοπτικών εργαλείων,
- την υψηλού επιπέδου τεχνική κατάρτιση και τεχνιγνωσία των τεχνιτών μας.